Játéklogika azaz a Game Logic
3 posters
1 / 1 oldal
BLENDER- MARATIS3D
Maratis játékmotorral kísérletezem. Aránylag új motor, nincs is nagyon hozzá tutor, úgyhogy ha van valaki aki ért hozzá (akármennyire is), postoljon ide pls.
csaron92
csaron92
csaron92- Hozzászólások száma : 3
Csatlakozás ideje : 2011. Feb. 27.
Re: Játéklogika azaz a Game Logic
Hello!
Régen jártam itt, mint ahogy más is, de ez egy jó hely is lehetne ...
Én csináltam kb. egy féle éve azt a béna karaktert amit be akartam vinni UDK-ba... bevittem .
Arra jutottam, hogy blenderből az anim export udk-ba elég nyögve nyelős bugos, de össze lehet hozni, mayát vagy maxot közbe iktatva egy plusz export erejéig már simább ügy. Aztán leállamvizsgáztam, megszületett a fiam , és most 1 hete megint elkapott a játékot csinálok, "de sose lesz semmi ", de azét jó móka.
Blenderrel játszok most, össze akarok hozni egy vázat egy olyan játéknak amelyben a cél eljutni A pontból B pontba logikai feladványokkal melyekben a fizika is szerepet játszik.
Cél: - FPS nézetű irányítás, tárgyra klikkelés észlelése és erre reakció, na ezek már megvannak , még szeretnék valami inventoryt , játék állapot mentést, útkeresést(hmmm... lehet nem fog menni ), és valami kicsi harcrendszert összehozni talán:), az egészet csak kockákkal, grafika nem cél, mert tudok valami rosszat csinálni ami azért kinéz valahogy, de mivel ezt tudom ezért nem izgalmas, bár ki tudja...
Ime az eddigi eredmény: alap fps nézelődés wsad + ugrás + mouselook, fizika(hát ez nem volt nehéz) , kurzor, modosító gomb nyomvatartása mellett a kurzort lehet mozgatni tárgyakra, a videón egy hordóra ami nem látszik, mert sötét lett, bal klikk a tárgyon és átírja a szöveget a "Hudcsökevényen", aztán lassabb séta (shift-el) a nem látszó kapu felé , jobb klikk és nyilik a kapu kicsit, hanggal ...
Click
Endy nagy GRAT a Dead Cyborghoz, elképesztően szép !!!
Érdekelne, hogy csináltál magyar ékezeteket?, FTBlenderrel kísérleteztem, de csak akkor működik jól, ha defaulton hagyom és akkor csak angol abc van :S, próbáltam összeollózni két 512x512 font bitmapet, de nem lett jó az eredmény, lehet azért , mert nem ismerem annyira a gimpet (tga-ba mentek akkor belenderben csak egy nagy fehér lap a képem :S, png-be mentve meg nem rakja arrébb az uv-t a betűkön, mondjuk nem is ismerem pontosan, hogyan működik ez a real time fontosdi .
minden jót mindenkinek
Régen jártam itt, mint ahogy más is, de ez egy jó hely is lehetne ...
Én csináltam kb. egy féle éve azt a béna karaktert amit be akartam vinni UDK-ba... bevittem .
Arra jutottam, hogy blenderből az anim export udk-ba elég nyögve nyelős bugos, de össze lehet hozni, mayát vagy maxot közbe iktatva egy plusz export erejéig már simább ügy. Aztán leállamvizsgáztam, megszületett a fiam , és most 1 hete megint elkapott a játékot csinálok, "de sose lesz semmi ", de azét jó móka.
Blenderrel játszok most, össze akarok hozni egy vázat egy olyan játéknak amelyben a cél eljutni A pontból B pontba logikai feladványokkal melyekben a fizika is szerepet játszik.
Cél: - FPS nézetű irányítás, tárgyra klikkelés észlelése és erre reakció, na ezek már megvannak , még szeretnék valami inventoryt , játék állapot mentést, útkeresést(hmmm... lehet nem fog menni ), és valami kicsi harcrendszert összehozni talán:), az egészet csak kockákkal, grafika nem cél, mert tudok valami rosszat csinálni ami azért kinéz valahogy, de mivel ezt tudom ezért nem izgalmas, bár ki tudja...
Ime az eddigi eredmény: alap fps nézelődés wsad + ugrás + mouselook, fizika(hát ez nem volt nehéz) , kurzor, modosító gomb nyomvatartása mellett a kurzort lehet mozgatni tárgyakra, a videón egy hordóra ami nem látszik, mert sötét lett, bal klikk a tárgyon és átírja a szöveget a "Hudcsökevényen", aztán lassabb séta (shift-el) a nem látszó kapu felé , jobb klikk és nyilik a kapu kicsit, hanggal ...
Click
Endy nagy GRAT a Dead Cyborghoz, elképesztően szép !!!
Érdekelne, hogy csináltál magyar ékezeteket?, FTBlenderrel kísérleteztem, de csak akkor működik jól, ha defaulton hagyom és akkor csak angol abc van :S, próbáltam összeollózni két 512x512 font bitmapet, de nem lett jó az eredmény, lehet azért , mert nem ismerem annyira a gimpet (tga-ba mentek akkor belenderben csak egy nagy fehér lap a képem :S, png-be mentve meg nem rakja arrébb az uv-t a betűkön, mondjuk nem is ismerem pontosan, hogyan működik ez a real time fontosdi .
minden jót mindenkinek
nLaci- Hozzászólások száma : 12
Csatlakozás ideje : 2011. Feb. 28.
Age : 45
Tartózkodási hely : Budapest
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|