Blenderből UDK-ba
3 posters
1 / 1 oldal
Blenderből UDK-ba
Hello!
Végre hibátlanul bekerült blenderből psk/psa exportal a karakterem udk-ba béna animmal.
Majd még finomitok rajta... , csak összecsaptam pár perc alatt, hogy mozogjon
Pedig már majdnem feladtam, mert sehogy sem akart jól müködni...
10 éve még jól is nézett volna ki , de szerintem ma már ez nem elég részletes...
Szögletes animáció csak, a hogy is megy ez az egész jegyében
Végre hibátlanul bekerült blenderből psk/psa exportal a karakterem udk-ba béna animmal.
Majd még finomitok rajta... , csak összecsaptam pár perc alatt, hogy mozogjon
Pedig már majdnem feladtam, mert sehogy sem akart jól müködni...
10 éve még jól is nézett volna ki , de szerintem ma már ez nem elég részletes...
Szögletes animáció csak, a hogy is megy ez az egész jegyében
nLaci- Hozzászólások száma : 12
Csatlakozás ideje : 2011. Feb. 28.
Age : 45
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Blenderből UDK-ba
Kicsit úgy érzem, rontom tán a megcélzott színvonalat, ha így van akkor szóljatok rám, hogy ne szemeteljem tele ezt a fórumot a gagyimmal
nLaci- Hozzászólások száma : 12
Csatlakozás ideje : 2011. Feb. 28.
Age : 45
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Blenderből UDK-ba
Nem csak a graf szinvonalat kell nézni... az is szaktudás, hogy át tudod vinni udk-ba a cuccaidat! Sőt, nagyon is fontos szaktudás!
endi- Hozzászólások száma : 4
Csatlakozás ideje : 2011. Feb. 08.
Re: Blenderből UDK-ba
Igaza van Endi-nek. Sztem is számít a szakmai tudás. Pont ami nekem is kellene. Jólmondtad hogy szinte együtt haladunk / haladtunk ugyanis én is átvittem UDK-ba a karimat pár animációval amit egy tutoriál videó alapján sikerült összehozni de megmozgatni már nem sikerült a szerkesztő felületen csak a previewben.
https://www.youtube.com/user/andrasbaliko#p/a/u/0/JNKCOPLaSic
Esetleg dobhatnál majd egy-két tutoriált te is pl. hogyan sikerült mozgatnod a felületen. Csak tippelni tudnék hogy a Matinee segítségével talán?
További jó munkát ;D Így tovább!
https://www.youtube.com/user/andrasbaliko#p/a/u/0/JNKCOPLaSic
Esetleg dobhatnál majd egy-két tutoriált te is pl. hogyan sikerült mozgatnod a felületen. Csak tippelni tudnék hogy a Matinee segítségével talán?
További jó munkát ;D Így tovább!
FASTF00D- Hozzászólások száma : 17
Csatlakozás ideje : 2011. Jan. 19.
Re: Blenderből UDK-ba
Köszi Endi akkor így nem érzem magam kilógva annyira:)
Ahogy én beraktam a karaktert az annyi csak, hogy add actor/all tempaltes/new skeletalmeshcinematic és megadod a tulajdonságait mesh/animset/animseq. Után jobb gomb az actoron és tulajdonságain lehet scale, meg loop meg ami kell.
http://udn.epicgames.com/Three/VideoTutorials.html, ezeket végignézve kb. gyerekjáték lesz az alaphasználat, pályaépítés, események létrehozása, alap anim, hud, mozi betétek ...
Akkor kellhet mélyebben belenyúlni, ha nem jó az alap bedrótozott váz, pl. irányítás módja, ebbe még annyira nem vagyok otthon, de valami ilyesmi "származtatod" az alap szükséges uc "modult" és lehet felüldefiniálni C-t is érti, már írtak mindenféle ilyet is csak udk verzió váltás tesz keresztbe, mert nem működik ami régen ...
-----
Blender export script még elég korlátozott sajnos, nem nagyon lehet módosítani utólag az armature-t :S, létrehozásánál meg nem lehet tükrözni sem a csontokat sem a vertex groupokat, mert nem fog stimmelni a bevitelnél, pedig próbáltam mindenfélét. Official export, maxnál gondolom hibátlanul működik és nem kell szenvedni...
Ahogy én beraktam a karaktert az annyi csak, hogy add actor/all tempaltes/new skeletalmeshcinematic és megadod a tulajdonságait mesh/animset/animseq. Után jobb gomb az actoron és tulajdonságain lehet scale, meg loop meg ami kell.
http://udn.epicgames.com/Three/VideoTutorials.html, ezeket végignézve kb. gyerekjáték lesz az alaphasználat, pályaépítés, események létrehozása, alap anim, hud, mozi betétek ...
Akkor kellhet mélyebben belenyúlni, ha nem jó az alap bedrótozott váz, pl. irányítás módja, ebbe még annyira nem vagyok otthon, de valami ilyesmi "származtatod" az alap szükséges uc "modult" és lehet felüldefiniálni C-t is érti, már írtak mindenféle ilyet is csak udk verzió váltás tesz keresztbe, mert nem működik ami régen ...
-----
Blender export script még elég korlátozott sajnos, nem nagyon lehet módosítani utólag az armature-t :S, létrehozásánál meg nem lehet tükrözni sem a csontokat sem a vertex groupokat, mert nem fog stimmelni a bevitelnél, pedig próbáltam mindenfélét. Official export, maxnál gondolom hibátlanul működik és nem kell szenvedni...
nLaci- Hozzászólások száma : 12
Csatlakozás ideje : 2011. Feb. 28.
Age : 45
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Blenderből UDK-ba
Köszi a videó tippeket. Már lassan belefulladok a turorial videókba annyit szedtem gyűjtöttem mindenhonnét.
Fel is használtam a fizika beépítéses videót és megcsináltam a karakteremnek. Régen szórakoztam ilyen jól
https://jatekfejlesztes.hungarianforum.net/t45-fastf00d-udk
Amúgy jah.. 3ds Max-ból kicsit 1xűbb az export de azért ott is megvannak a kis simliségek buktatók. Nem csinál meg mindent az ember helyett.
Nem hivatalosan de a Max a legközelibb barátja UDK-nak úgytűnik. Maya-nál már kell tükrözgetni / trükközgetni a csontokat. (tut.videóban is mutatják)
Te hogyan haladsz? Van/lesz update?
Fel is használtam a fizika beépítéses videót és megcsináltam a karakteremnek. Régen szórakoztam ilyen jól
https://jatekfejlesztes.hungarianforum.net/t45-fastf00d-udk
Amúgy jah.. 3ds Max-ból kicsit 1xűbb az export de azért ott is megvannak a kis simliségek buktatók. Nem csinál meg mindent az ember helyett.
Nem hivatalosan de a Max a legközelibb barátja UDK-nak úgytűnik. Maya-nál már kell tükrözgetni / trükközgetni a csontokat. (tut.videóban is mutatják)
Te hogyan haladsz? Van/lesz update?
FASTF00D- Hozzászólások száma : 17
Csatlakozás ideje : 2011. Jan. 19.
Re: Blenderből UDK-ba
Gratulálok! ügyes vagy
Én nem foglalkoztam azóta a karakterrel, végülis a cél ez volt, hogy bevigyem a karaktert UDK-ba.
Utolsó félévem a suliban és sok a tennivaló, szakdolgozat stb...
Meg kihunyt a lelkesedésem mikor megéreztem, hogy mennyi munka lenne egy komplett játék elkészítése egyedül, és dolgozom eleget a munkahelyemen . Amíg felfedezés volt, nem éreztem munkának, de a tudással már nekem az
Most értettem meg amit Endi írt valahol, hogy a játékfejlesztés nem móka és kacagás, hanem kö kemény munka.
majd, ha munkanélküli leszek akkor folytatom
grat és kitartást
Én nem foglalkoztam azóta a karakterrel, végülis a cél ez volt, hogy bevigyem a karaktert UDK-ba.
Utolsó félévem a suliban és sok a tennivaló, szakdolgozat stb...
Meg kihunyt a lelkesedésem mikor megéreztem, hogy mennyi munka lenne egy komplett játék elkészítése egyedül, és dolgozom eleget a munkahelyemen . Amíg felfedezés volt, nem éreztem munkának, de a tudással már nekem az
Most értettem meg amit Endi írt valahol, hogy a játékfejlesztés nem móka és kacagás, hanem kö kemény munka.
majd, ha munkanélküli leszek akkor folytatom
grat és kitartást
nLaci- Hozzászólások száma : 12
Csatlakozás ideje : 2011. Feb. 28.
Age : 45
Tartózkodási hely : Budapest
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|