2d grafikáról általában
4 posters
1 / 1 oldal
Re: 2d grafikáról általában
Helló!
Rábukkantam a garázsproject.blog -ra (amit nagyon sajnálok, hogy nem fojtatsz endi) és ott láttam a Dungeon játék terv irományt. Amikor megláttam a képeket, és negyedjére is megnéztem mennyi időt is fordítottál az egészre, a leesett állam visszahelyezése után gondoltam billentyűt ragadok.
Egy nagyon jó barátommal belekezdtünk egy 2D-s mászkálós bunyós anyagnak (lásd: Golden Axe, Punisher, Final Fight, etc. etc.). Mivel mind a ketten programozók vagyunk, kb. nulla grafikusi tudással, ezért lopott spriteokkal dolgozunk (főhős, ellenséges mobok), és egy ideig lopott háttereket is használtunk. Mivel több layeres, egymáson tolódó hátterekkel dolgozunk, a még realisztikusabb megvalósítás végett, ezért olyan háttereket kell használnunk, ami több szintre van bontva. A tesztelés és a motor működésének ellenőrzése végett és a grafikus hiánya miatt rá kellett szánnom magamat, hogy paintben kezdjek el növényzetet, meg fákat, tisztást, mindent rajzolgatni.
Mivel grafikus nem igazán akar jelentkezni a jf.hu -ról, máshol meg nem tudom hol tudnék normális 2D grafikust találni, aki később esetleg még karakteranimációkat is csinálna, fizetni meg biztos nem tudnánk érte, ezért megkérdezném, hogy milyen programmal alkottad a Dungeon-os grafikát? Ha nincs más, akkor úgy néz ki, nekem kell kitanulnom a grafikát...
Köszi előre is a választ!
u.i:
Egyébként értelemszerűen ez garázsproject, szabadidőnkben csináljuk, nem világmegváltást akarunk, hanem elsősorban a baráti társaságunknak szeretnénk egy igényes, multis, oldalnézetes bunyós anyagot, aztán ha valahogy ki is fog nézni (grafikát illetőleg), akkor nyitunk neki saját honlapot is, hagy töltse a nép.
Rábukkantam a garázsproject.blog -ra (amit nagyon sajnálok, hogy nem fojtatsz endi) és ott láttam a Dungeon játék terv irományt. Amikor megláttam a képeket, és negyedjére is megnéztem mennyi időt is fordítottál az egészre, a leesett állam visszahelyezése után gondoltam billentyűt ragadok.
Egy nagyon jó barátommal belekezdtünk egy 2D-s mászkálós bunyós anyagnak (lásd: Golden Axe, Punisher, Final Fight, etc. etc.). Mivel mind a ketten programozók vagyunk, kb. nulla grafikusi tudással, ezért lopott spriteokkal dolgozunk (főhős, ellenséges mobok), és egy ideig lopott háttereket is használtunk. Mivel több layeres, egymáson tolódó hátterekkel dolgozunk, a még realisztikusabb megvalósítás végett, ezért olyan háttereket kell használnunk, ami több szintre van bontva. A tesztelés és a motor működésének ellenőrzése végett és a grafikus hiánya miatt rá kellett szánnom magamat, hogy paintben kezdjek el növényzetet, meg fákat, tisztást, mindent rajzolgatni.
Mivel grafikus nem igazán akar jelentkezni a jf.hu -ról, máshol meg nem tudom hol tudnék normális 2D grafikust találni, aki később esetleg még karakteranimációkat is csinálna, fizetni meg biztos nem tudnánk érte, ezért megkérdezném, hogy milyen programmal alkottad a Dungeon-os grafikát? Ha nincs más, akkor úgy néz ki, nekem kell kitanulnom a grafikát...
Köszi előre is a választ!
u.i:
Egyébként értelemszerűen ez garázsproject, szabadidőnkben csináljuk, nem világmegváltást akarunk, hanem elsősorban a baráti társaságunknak szeretnénk egy igényes, multis, oldalnézetes bunyós anyagot, aztán ha valahogy ki is fog nézni (grafikát illetőleg), akkor nyitunk neki saját honlapot is, hagy töltse a nép.
ramoryan- Hozzászólások száma : 3
Csatlakozás ideje : 2011. Feb. 02.
Re: 2d grafikáról általában
Sokat lehet segíteni rossz vagy egyszerű grafikán a poszteffektekkel, pl. Photoshop effektjeivel.
Főleg a steril, egyszerűre megcsinált 3d grafikán segíthet ez sokat, és persze munkát is spórolunk meg vele.
Amúgy ne csak 3d grafikust keress, akár olyat is kereshetsz, aki csak papíron tud rajzolni. Be kell szkennelni, egy kicsit dolgozni még vele, aztán kész.
Főleg a steril, egyszerűre megcsinált 3d grafikán segíthet ez sokat, és persze munkát is spórolunk meg vele.
Amúgy ne csak 3d grafikust keress, akár olyat is kereshetsz, aki csak papíron tud rajzolni. Be kell szkennelni, egy kicsit dolgozni még vele, aztán kész.
endi- Hozzászólások száma : 4
Csatlakozás ideje : 2011. Feb. 08.
Re: 2d grafikáról általában
Inkább 2D grafikust keresek, bár már akadt egy srác, de ő sajnos csak pixelgrafikával foglalkozik. Igaz, hogy próbáljuk a régi beat 'em up játékok hangulatát idézni, modern környezetben.
Kezdem belátni, hogy egy programozónak is értenie kell a grafikához, különben meg van lőve, pláne ha kis melón dolgozik, és nincs ember, aki pénz nélkül, csupán funból segítene.
A rajzolós dologgal kapcsolatban teljesen igazad van, csak hát ragaszkodnánk a horroros grafikához (kicsit God Of War jelleggel, széttépem, lefejezem, ömlik a bél, stb. ).
Nem szeretnék úgy fejleszteni, hogy nekem kell a grafikushoz igazodnom.
Köszönöm a tanácsokat, bele is mélyedek a photoshop rejtelmeibe két AI script között...
Kezdem belátni, hogy egy programozónak is értenie kell a grafikához, különben meg van lőve, pláne ha kis melón dolgozik, és nincs ember, aki pénz nélkül, csupán funból segítene.
A rajzolós dologgal kapcsolatban teljesen igazad van, csak hát ragaszkodnánk a horroros grafikához (kicsit God Of War jelleggel, széttépem, lefejezem, ömlik a bél, stb. ).
Nem szeretnék úgy fejleszteni, hogy nekem kell a grafikushoz igazodnom.
Köszönöm a tanácsokat, bele is mélyedek a photoshop rejtelmeibe két AI script között...
ramoryan- Hozzászólások száma : 3
Csatlakozás ideje : 2011. Feb. 02.
Re: 2d grafikáról általában
ramoryan írta:Inkább 2D grafikust keresek, bár már akadt egy srác, de ő sajnos csak pixelgrafikával foglalkozik. Igaz, hogy próbáljuk a régi beat 'em up játékok hangulatát idézni, modern környezetben.
Kezdem belátni, hogy egy programozónak is értenie kell a grafikához, különben meg van lőve, pláne ha kis melón dolgozik, és nincs ember, aki pénz nélkül, csupán funból segítene.
A rajzolós dologgal kapcsolatban teljesen igazad van, csak hát ragaszkodnánk a horroros grafikához (kicsit God Of War jelleggel, széttépem, lefejezem, ömlik a bél, stb. ).
Nem szeretnék úgy fejleszteni, hogy nekem kell a grafikushoz igazodnom.
Köszönöm a tanácsokat, bele is mélyedek a photoshop rejtelmeibe két AI script között...
Szevasz! Nem igérem hogy tudok fordítani olyan sok időt a projektetekre de szivesen segítek ha tudok. Elég nagy rutint szereztem az évek alatt photoshop-ból és ha adsz egy irányvonalat meg hogy naggyából mire lenne szükséged /szükségetek akkor megpróbálok segíteni.
Pixel méretek - szín - formátum? jahh.. és a stílus.
ui.: kedvencek: MaximumCarnage , Cadillacs & Dinosaurs , Punisher , FinalFight ... és a GoldenAxe c64-ről nekem is főleg az OST ...stb stb
FASTF00D- Hozzászólások száma : 17
Csatlakozás ideje : 2011. Jan. 19.
Re: 2d grafikáról általában
Helló!
Kérlek dobj egy e-mailt a ramoryan@gmail.com -ra és levélben megbeszélhetjük a dolgokat.
Példának: http://sdb.drshnaps.com/display.php?object=101
Jelenleg ezt a sprite-ot használjuk főhősnek, és valami hasonló grafikára gondoltunk.
Van már egy grafikusunk, aki inkább a pályaelemeket, háttereket csinálja, és próbál hasonló stílust képviselni.
Amíg a programozás tart, és nincs megfelelő emberünk a karakterek készítéséhez, addig a fent említett honlapról és leginkább a Dungeon and Dragons: The Tower Of Doom-ból lopkodjuk a karaktereket.
Többit e-mailben, akkor.
Köszi előre is hogy jelentkeztél!
Kérlek dobj egy e-mailt a ramoryan@gmail.com -ra és levélben megbeszélhetjük a dolgokat.
Példának: http://sdb.drshnaps.com/display.php?object=101
Jelenleg ezt a sprite-ot használjuk főhősnek, és valami hasonló grafikára gondoltunk.
Van már egy grafikusunk, aki inkább a pályaelemeket, háttereket csinálja, és próbál hasonló stílust képviselni.
Amíg a programozás tart, és nincs megfelelő emberünk a karakterek készítéséhez, addig a fent említett honlapról és leginkább a Dungeon and Dragons: The Tower Of Doom-ból lopkodjuk a karaktereket.
Többit e-mailben, akkor.
Köszi előre is hogy jelentkeztél!
ramoryan- Hozzászólások száma : 3
Csatlakozás ideje : 2011. Feb. 02.
Similar topics
» 3d grafikáról általában
» Csak úgy általában...
» Általában a fórumról
» Általában a programozásról
» Általában a zenéről
» Csak úgy általában...
» Általában a fórumról
» Általában a programozásról
» Általában a zenéről
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|