Magyar Játékfejlesztő Fórum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Blenderből UDK-ba

3 posters

Go down

Blenderből UDK-ba Empty Blenderből UDK-ba

Témanyitás  nLaci Kedd Márc. 15, 2011 10:46 pm

Hello!

Végre hibátlanul bekerült blenderből psk/psa exportal a karakterem udk-ba béna animmal.
Majd még finomitok rajta... , csak összecsaptam pár perc alatt, hogy mozogjon Smile

Pedig már majdnem feladtam, mert sehogy sem akart jól müködni...

10 éve még jól is nézett volna ki Smile, de szerintem ma már ez nem elég részletes...

Szögletes animáció csak, a hogy is megy ez az egész jegyében

Blenderből UDK-ba Karakter_az_UDK-ban_www.kepfeltoltes.hu_

nLaci

Hozzászólások száma : 12
Csatlakozás ideje : 2011. Feb. 28.
Age : 45
Tartózkodási hely : Budapest

Vissza az elejére Go down

Blenderből UDK-ba Empty Re: Blenderből UDK-ba

Témanyitás  nLaci Szer. Márc. 16, 2011 1:28 am

Kicsit úgy érzem, rontom tán a megcélzott színvonalat, ha így van akkor szóljatok rám, hogy ne szemeteljem tele ezt a fórumot a gagyimmal Smile

nLaci

Hozzászólások száma : 12
Csatlakozás ideje : 2011. Feb. 28.
Age : 45
Tartózkodási hely : Budapest

Vissza az elejére Go down

Blenderből UDK-ba Empty Re: Blenderből UDK-ba

Témanyitás  endi Szer. Márc. 16, 2011 2:00 am

Nem csak a graf szinvonalat kell nézni... az is szaktudás, hogy át tudod vinni udk-ba a cuccaidat! Sőt, nagyon is fontos szaktudás!

endi

Hozzászólások száma : 4
Csatlakozás ideje : 2011. Feb. 08.

Vissza az elejére Go down

Blenderből UDK-ba Empty Re: Blenderből UDK-ba

Témanyitás  FASTF00D Szer. Márc. 16, 2011 7:57 pm

Igaza van Endi-nek. Sztem is számít a szakmai tudás. Pont ami nekem is kellene. Jólmondtad hogy szinte együtt haladunk / haladtunk Very Happy ugyanis én is átvittem UDK-ba a karimat pár animációval amit egy tutoriál videó alapján sikerült összehozni de megmozgatni már nem sikerült a szerkesztő felületen csak a previewben.
https://www.youtube.com/user/andrasbaliko#p/a/u/0/JNKCOPLaSic
Esetleg dobhatnál majd egy-két tutoriált te is pl. hogyan sikerült mozgatnod a felületen. Csak tippelni tudnék hogy a Matinee segítségével talán?
További jó munkát ;D Így tovább!

FASTF00D

Hozzászólások száma : 17
Csatlakozás ideje : 2011. Jan. 19.

Vissza az elejére Go down

Blenderből UDK-ba Empty Re: Blenderből UDK-ba

Témanyitás  nLaci Pént. Márc. 18, 2011 9:22 am

Köszi Endi akkor így nem érzem magam kilógva annyira:)

Ahogy én beraktam a karaktert az annyi csak, hogy add actor/all tempaltes/new skeletalmeshcinematic és megadod a tulajdonságait mesh/animset/animseq. Után jobb gomb az actoron és tulajdonságain lehet scale, meg loop meg ami kell.

http://udn.epicgames.com/Three/VideoTutorials.html, ezeket végignézve kb. gyerekjáték lesz az alaphasználat, pályaépítés, események létrehozása, alap anim, hud, mozi betétek Smile...

Akkor kellhet mélyebben belenyúlni, ha nem jó az alap bedrótozott váz, pl. irányítás módja, ebbe még annyira nem vagyok otthon, de valami ilyesmi "származtatod" az alap szükséges uc "modult" és lehet felüldefiniálni C-t is érti, már írtak mindenféle ilyet is csak udk verzió váltás tesz keresztbe, mert nem működik ami régen Smile...

-----

Blender export script még elég korlátozott sajnos, nem nagyon lehet módosítani utólag az armature-t :S, létrehozásánál meg nem lehet tükrözni sem a csontokat sem a vertex groupokat, mert nem fog stimmelni a bevitelnél, pedig próbáltam mindenfélét. Official export, maxnál gondolom hibátlanul működik és nem kell szenvedni...

nLaci

Hozzászólások száma : 12
Csatlakozás ideje : 2011. Feb. 28.
Age : 45
Tartózkodási hely : Budapest

Vissza az elejére Go down

Blenderből UDK-ba Empty Re: Blenderből UDK-ba

Témanyitás  FASTF00D Hétf. Ápr. 11, 2011 6:48 pm

Köszi a videó tippeket. Már lassan belefulladok a turorial videókba annyit szedtem gyűjtöttem mindenhonnét.
Fel is használtam a fizika beépítéses videót és megcsináltam a karakteremnek. Régen szórakoztam ilyen jól Very Happy
https://jatekfejlesztes.hungarianforum.net/t45-fastf00d-udk

Amúgy jah.. 3ds Max-ból kicsit 1xűbb az export de azért ott is megvannak a kis simliségek buktatók. Nem csinál meg mindent az ember helyett. Sad
Nem hivatalosan de a Max a legközelibb barátja UDK-nak úgytűnik. Maya-nál már kell tükrözgetni / trükközgetni Very Happy a csontokat. (tut.videóban is mutatják)

Te hogyan haladsz? Van/lesz update?

FASTF00D

Hozzászólások száma : 17
Csatlakozás ideje : 2011. Jan. 19.

Vissza az elejére Go down

Blenderből UDK-ba Empty Re: Blenderből UDK-ba

Témanyitás  nLaci Vas. Május 15, 2011 11:11 pm

Gratulálok! ügyes vagy Smile

Én nem foglalkoztam azóta a karakterrel, végülis a cél ez volt, hogy bevigyem a karaktert UDK-ba.

Utolsó félévem a suliban és sok a tennivaló, szakdolgozat stb...

Meg kihunyt a lelkesedésem mikor megéreztem, hogy mennyi munka lenne egy komplett játék elkészítése egyedül, és dolgozom eleget a munkahelyemen Smile. Amíg felfedezés volt, nem éreztem munkának, de a tudással már nekem az Smile

Most értettem meg amit Endi írt valahol, hogy a játékfejlesztés nem móka és kacagás, hanem kö kemény munka.

majd, ha munkanélküli leszek akkor folytatom Smile

grat és kitartást Smile

nLaci

Hozzászólások száma : 12
Csatlakozás ideje : 2011. Feb. 28.
Age : 45
Tartózkodási hely : Budapest

Vissza az elejére Go down

Blenderből UDK-ba Empty Re: Blenderből UDK-ba

Témanyitás  Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére


 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.