Játéklogika azaz a Game Logic

Go down

Játéklogika azaz a Game Logic Empty Játéklogika azaz a Game Logic

Témanyitás  endi_admin on Hétf. Jan. 03, 2011 8:49 pm

Játéklogika azaz a Game Logic

endi_admin
Admin

Hozzászólások száma : 45
Join date : 2011. Jan. 03.

http://jatekfejlesztes.hungarianforum.net

Vissza az elejére Go down

Játéklogika azaz a Game Logic Empty BLENDER- MARATIS3D

Témanyitás  csaron92 on Vas. Feb. 27, 2011 8:51 pm

Maratis játékmotorral kísérletezem. Aránylag új motor, nincs is nagyon hozzá tutor, úgyhogy ha van valaki aki ért hozzá (akármennyire is), postoljon ide pls.

csaron92

csaron92

Hozzászólások száma : 3
Join date : 2011. Feb. 27.

Vissza az elejére Go down

Játéklogika azaz a Game Logic Empty Re: Játéklogika azaz a Game Logic

Témanyitás  nLaci on Vas. Nov. 27, 2011 2:40 am

Hello! Smile

Régen jártam itt, mint ahogy más is, de ez egy jó hely is lehetne Smile...
Én csináltam kb. egy féle éve azt a béna karaktert amit be akartam vinni UDK-ba... bevittem Smile.
Arra jutottam, hogy blenderből az anim export udk-ba elég nyögve nyelős bugos, de össze lehet hozni, mayát vagy maxot közbe iktatva egy plusz export erejéig már simább ügy. Aztán leállamvizsgáztam, megszületett a fiam Smile, és most 1 hete megint elkapott a játékot csinálok, "de sose lesz semmi Smile", de azét jó móka.

Blenderrel játszok most, össze akarok hozni egy vázat egy olyan játéknak amelyben a cél eljutni A pontból B pontba logikai feladványokkal melyekben a fizika is szerepet játszik.
Cél: - FPS nézetű irányítás, tárgyra klikkelés észlelése és erre reakció, na ezek már megvannak Smile, még szeretnék valami inventoryt , játék állapot mentést, útkeresést(hmmm... lehet nem fog menni Smile ), és valami kicsi harcrendszert összehozni talán:), az egészet csak kockákkal, grafika nem cél, mert tudok valami rosszat csinálni ami azért kinéz valahogy, de mivel ezt tudom ezért nem izgalmas, bár ki tudja...

Ime az eddigi eredmény: alap fps nézelődés wsad + ugrás + mouselook, fizika(hát ez nem volt nehéz) , kurzor, modosító gomb nyomvatartása mellett a kurzort lehet mozgatni tárgyakra, a videón egy hordóra ami nem látszik, mert sötét lett, bal klikk a tárgyon és átírja a szöveget a "Hudcsökevényen", aztán lassabb séta (shift-el) a nem látszó kapu felé Smile, jobb klikk és nyilik a kapu kicsit, hanggal Smile...

Click


Endy nagy GRAT a Dead Cyborghoz, elképesztően szép !!!

Érdekelne, hogy csináltál magyar ékezeteket?, FTBlenderrel kísérleteztem, de csak akkor működik jól, ha defaulton hagyom és akkor csak angol abc van :S, próbáltam összeollózni két 512x512 font bitmapet, de nem lett jó az eredmény, lehet azért , mert nem ismerem annyira a gimpet (tga-ba mentek akkor belenderben csak egy nagy fehér lap a képem :S, png-be mentve meg nem rakja arrébb az uv-t a betűkön, mondjuk nem is ismerem pontosan, hogyan működik ez a real time fontosdi Smile.

minden jót mindenkinek Smile

nLaci

Hozzászólások száma : 12
Join date : 2011. Feb. 28.
Age : 41
Tartózkodási hely : Budapest

Vissza az elejére Go down

Játéklogika azaz a Game Logic Empty Re: Játéklogika azaz a Game Logic

Témanyitás  Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére


 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.