Blender topik
4 posters
1 / 1 oldal
Re: Blender topik
Hello!
Mostanában blenderrel ütöm el a szabadidőmet, probálom felfedezni a játék készítéshez használt technikákat , gondoltam elöször csinálok egy karaktert, egy video tutorial alapján. Ezzel kapcsolatban kérdeznék...
1. Biztos vannak benne hibák, amiben én érzek javítanivalót a fej csatlakoztatása a testhet, meg ahogy a fül csatlakozik a fejhez, az valahogy nem természetes szerintem, valamilyen észrevétel van-e amin javítani kéne, élek folytonossága ilyesmi...? (csatoltam képet elvileg, hogy lehessen látni miről beszélek)
2. Ez kb 2000 face, mennyi az elfogadható face szám egy játék karakterhez? Retopology + normal mappal lejebb vittem, de nem tudom szükséges-e...
3. Csináltam neki ruhácskát , ha skinelem(asszem így hivják amikor a vertex groupokat hozom létre a csontokhoz) az alap karaktert testét, nem tudom mit kezdjek még a ruhájával, ha mondjuk cserélgetné a "játék" akkor ezt külön kell ruhánként karakterrel egybeolvasztva skinelni vagy milyen módszer jó erre, olvastam valamit socketelésről(udk)...
Köszi
üdv.
Mostanában blenderrel ütöm el a szabadidőmet, probálom felfedezni a játék készítéshez használt technikákat , gondoltam elöször csinálok egy karaktert, egy video tutorial alapján. Ezzel kapcsolatban kérdeznék...
1. Biztos vannak benne hibák, amiben én érzek javítanivalót a fej csatlakoztatása a testhet, meg ahogy a fül csatlakozik a fejhez, az valahogy nem természetes szerintem, valamilyen észrevétel van-e amin javítani kéne, élek folytonossága ilyesmi...? (csatoltam képet elvileg, hogy lehessen látni miről beszélek)
2. Ez kb 2000 face, mennyi az elfogadható face szám egy játék karakterhez? Retopology + normal mappal lejebb vittem, de nem tudom szükséges-e...
3. Csináltam neki ruhácskát , ha skinelem(asszem így hivják amikor a vertex groupokat hozom létre a csontokhoz) az alap karaktert testét, nem tudom mit kezdjek még a ruhájával, ha mondjuk cserélgetné a "játék" akkor ezt külön kell ruhánként karakterrel egybeolvasztva skinelni vagy milyen módszer jó erre, olvastam valamit socketelésről(udk)...
Köszi
üdv.
nLaci- Hozzászólások száma : 12
Csatlakozás ideje : 2011. Feb. 28.
Age : 45
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Blender topik
nLaci írta:Hello!
...
3. Csináltam neki ruhácskát , ha skinelem(asszem így hivják amikor a vertex groupokat hozom létre a csontokhoz) az alap karaktert testét, nem tudom mit kezdjek még a ruhájával, ha mondjuk cserélgetné a "játék" akkor ezt külön kell ruhánként karakterrel egybeolvasztva skinelni vagy milyen módszer jó erre, olvastam valamit socketelésről(udk)...
Helló! Én nem használtam még blendert de ez a UDK socketelés engem is érdekelne, márhogyha ez a megoldás a "több skin-es karakterekre".
Jah .. és grat a karihoz.. alakul ez! Én is most gyakorlom a modellezést.
FASTF00D- Hozzászólások száma : 17
Csatlakozás ideje : 2011. Jan. 19.
Game karakter probálkozások
Köszi igyekszem
Hát ilyen lett, egyenlőre akkor 1 mesh, mig meg nem világosodok, ruhacserélgetés és az animáció ügyében, vagy lehet már világos is, minden ruhavariációra el kell készíteni a skinelést az animhoz...
Elég randa főleg a ruha és a ruha texturája, de a célnak egyenlőre megfelel, a cél a felfedezés öröme...
Hát ilyen lett, egyenlőre akkor 1 mesh, mig meg nem világosodok, ruhacserélgetés és az animáció ügyében, vagy lehet már világos is, minden ruhavariációra el kell készíteni a skinelést az animhoz...
Elég randa főleg a ruha és a ruha texturája, de a célnak egyenlőre megfelel, a cél a felfedezés öröme...
nLaci- Hozzászólások száma : 12
Csatlakozás ideje : 2011. Feb. 28.
Age : 45
Tartózkodási hely : Budapest
nLaci- Hozzászólások száma : 12
Csatlakozás ideje : 2011. Feb. 28.
Age : 45
Tartózkodási hely : Budapest
nLaci- Hozzászólások száma : 12
Csatlakozás ideje : 2011. Feb. 28.
Age : 45
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Blender topik
nagyban segít az anyagok jó belövésénél, ha színes fényeket használsz, pl egy ilyen alapot:
erős napfény fentről jobbról, ez árnyékot vethet
gyengébb kék fény, ami az égről jövő kéket adja meg
alulról még gyengébb szürkésbarna fény, ami a talajról visszaverődő fényket adja meg
specularja csak a napnak legyen, esetleg az égnek
erős napfény fentről jobbról, ez árnyékot vethet
gyengébb kék fény, ami az égről jövő kéket adja meg
alulról még gyengébb szürkésbarna fény, ami a talajról visszaverődő fényket adja meg
specularja csak a napnak legyen, esetleg az égnek
endi- Hozzászólások száma : 4
Csatlakozás ideje : 2011. Feb. 08.
Re: Blender topik
Na csak hajrá! Látom haladsz te is szépen. Én is dolgozok az első karimon bár én nem blender-el így másik topikba tettem.
Ha érdekelne: https://jatekfejlesztes.hungarianforum.net/t43-3ds-max-muddbox-udk-karakter#82
További jó munkát ;D
Ha érdekelne: https://jatekfejlesztes.hungarianforum.net/t43-3ds-max-muddbox-udk-karakter#82
További jó munkát ;D
FASTF00D- Hozzászólások száma : 17
Csatlakozás ideje : 2011. Jan. 19.
Re: Blender topik
Köszi FASTF00D , megnéztem a művedet nagyon szép.
Játszottam a fényekkel&anyagokkal, köszi a tippet Endi, így egész más "megvilágításba" került a világ
Játszottam a fényekkel&anyagokkal, köszi a tippet Endi, így egész más "megvilágításba" került a világ
nLaci- Hozzászólások száma : 12
Csatlakozás ideje : 2011. Feb. 28.
Age : 45
Tartózkodási hely : Budapest
Similar topics
» Maya topik
» Softimage XSI topik
» Játéklogika azaz a Game Logic
» Általánosan a Blender Game Engine-ről
» Softimage XSI topik
» Játéklogika azaz a Game Logic
» Általánosan a Blender Game Engine-ről
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|