Blender topik

Go down

Blender topik Empty Blender topik

Témanyitás  endi_admin on Csüt. Jan. 06, 2011 5:04 pm

Blender topik

endi_admin
Admin

Hozzászólások száma : 45
Join date : 2011. Jan. 03.

http://jatekfejlesztes.hungarianforum.net

Vissza az elejére Go down

Blender topik Empty Re: Blender topik

Témanyitás  nLaci on Pént. Márc. 04, 2011 1:55 am

Hello!

Mostanában blenderrel ütöm el a szabadidőmet, probálom felfedezni a játék készítéshez használt technikákat Smile, gondoltam elöször csinálok egy karaktert, egy video tutorial alapján. Ezzel kapcsolatban kérdeznék...

1. Biztos vannak benne hibák, amiben én érzek javítanivalót a fej csatlakoztatása a testhet, meg ahogy a fül csatlakozik a fejhez, az valahogy nem természetes szerintem, valamilyen észrevétel van-e amin javítani kéne, élek folytonossága ilyesmi...? (csatoltam képet elvileg, hogy lehessen látni miről beszélek)
2. Ez kb 2000 face, mennyi az elfogadható face szám egy játék karakterhez? Retopology + normal mappal lejebb vittem, de nem tudom szükséges-e...
3. Csináltam neki ruhácskát Smile, ha skinelem(asszem így hivják amikor a vertex groupokat hozom létre a csontokhoz) az alap karaktert testét, nem tudom mit kezdjek még a ruhájával, ha mondjuk cserélgetné a "játék" akkor ezt külön kell ruhánként karakterrel egybeolvasztva skinelni vagy milyen módszer jó erre, olvastam valamit socketelésről(udk)...

Köszi
üdv.

Blender topik Head_Front_www.kepfeltoltes.hu_Blender topik Head_Right_www.kepfeltoltes.hu_Blender topik Karakter_www.kepfeltoltes.hu_

nLaci

Hozzászólások száma : 12
Join date : 2011. Feb. 28.
Age : 41
Tartózkodási hely : Budapest

Vissza az elejére Go down

Blender topik Empty Re: Blender topik

Témanyitás  FASTF00D on Pént. Márc. 04, 2011 4:40 am

nLaci írta:Hello!
...
3. Csináltam neki ruhácskát Smile, ha skinelem(asszem így hivják amikor a vertex groupokat hozom létre a csontokhoz) az alap karaktert testét, nem tudom mit kezdjek még a ruhájával, ha mondjuk cserélgetné a "játék" akkor ezt külön kell ruhánként karakterrel egybeolvasztva skinelni vagy milyen módszer jó erre, olvastam valamit socketelésről(udk)...

Helló! Én nem használtam még blendert de ez a UDK socketelés engem is érdekelne, márhogyha ez a megoldás a "több skin-es karakterekre".

Jah .. és grat a karihoz.. alakul ez! Én is most gyakorlom a modellezést.

FASTF00D

Hozzászólások száma : 17
Join date : 2011. Jan. 19.

Vissza az elejére Go down

Blender topik Empty Game karakter probálkozások

Témanyitás  nLaci on Szomb. Márc. 05, 2011 2:22 am

Köszi igyekszem Smile

Hát ilyen lett, egyenlőre akkor 1 mesh, mig meg nem világosodok, ruhacserélgetés és az animáció ügyében, vagy lehet már világos is, minden ruhavariációra el kell készíteni a skinelést az animhoz...
Elég randa Smile főleg a ruha és a ruha texturája, de a célnak egyenlőre megfelel, a cél a felfedezés öröme...

Blender topik Karakter_www.kepfeltoltes.hu_

nLaci

Hozzászólások száma : 12
Join date : 2011. Feb. 28.
Age : 41
Tartózkodási hely : Budapest

Vissza az elejére Go down

Blender topik Empty Game karakter probálkozások

Témanyitás  nLaci on Vas. Márc. 06, 2011 5:07 am

Hello!

Gyakoroltam kicsit, hogyan kell uvzni, texturázni, mert nagyon randa volt az a ruha Smile, most ilyen lett, elsőre szerintem nem is rossz, de nem tudom mivel lehetne még feldobni, mert így se az igazi, shader talán... legközelebb lehet ebben mélyedek el Smile

Blender topik Karakter2_www.kepfeltoltes.hu_

nLaci

Hozzászólások száma : 12
Join date : 2011. Feb. 28.
Age : 41
Tartózkodási hely : Budapest

Vissza az elejére Go down

Blender topik Empty Game karakter probálkozások

Témanyitás  nLaci on Hétf. Márc. 07, 2011 4:46 am

Hello!

Kisérletezgettem az anyagokkal, specularmap látványosabbá tette szerintem, de még keresem mi kéne, hogy jó legyen, nem tudom mit szoktak használni, milyen mappet és milyen modón állitják elő. Meg új nadrág lett, mert elég furcsa volt az a párduc mintás:)

Blender topik Karakter3_www.kepfeltoltes.hu_

nLaci

Hozzászólások száma : 12
Join date : 2011. Feb. 28.
Age : 41
Tartózkodási hely : Budapest

Vissza az elejére Go down

Blender topik Empty Re: Blender topik

Témanyitás  endi on Kedd Márc. 08, 2011 12:58 am

nagyban segít az anyagok jó belövésénél, ha színes fényeket használsz, pl egy ilyen alapot:

erős napfény fentről jobbról, ez árnyékot vethet
gyengébb kék fény, ami az égről jövő kéket adja meg
alulról még gyengébb szürkésbarna fény, ami a talajról visszaverődő fényket adja meg

specularja csak a napnak legyen, esetleg az égnek

endi

Hozzászólások száma : 4
Join date : 2011. Feb. 08.

Vissza az elejére Go down

Blender topik Empty Re: Blender topik

Témanyitás  FASTF00D on Szer. Márc. 09, 2011 5:14 am

Na csak hajrá! Látom haladsz te is szépen. Én is dolgozok az első karimon bár én nem blender-el így másik topikba tettem.
Ha érdekelne: http://jatekfejlesztes.hungarianforum.net/t43-3ds-max-muddbox-udk-karakter#82

További jó munkát ;D

FASTF00D

Hozzászólások száma : 17
Join date : 2011. Jan. 19.

Vissza az elejére Go down

Blender topik Empty Re: Blender topik

Témanyitás  nLaci on Csüt. Márc. 10, 2011 11:35 am

Köszi FASTF00D Smile, megnéztem a művedet nagyon szép.

Játszottam a fényekkel&anyagokkal, köszi a tippet Endi, így egész más "megvilágításba" került a világ Smile

nLaci

Hozzászólások száma : 12
Join date : 2011. Feb. 28.
Age : 41
Tartózkodási hely : Budapest

Vissza az elejére Go down

Blender topik Empty Re: Blender topik

Témanyitás  Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére


 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.