Általában az Unreal enginről
5 posters
1 / 1 oldal
Általában az Unreal enginről
Ez a világ talán legtöbbet használt AAA enginje. Azonban ma már viszonylag olcsón hozzáférhető kis projektekhez is, bizonyos korlátozásokkal.
Nagyon sokat lehet belőle tanulni, ugyanis a legnagyobb és legszebb játékok közül néhány (pl. Gears of War) pályái betölthetők az editorjába és meg lehet nézni hogy hogyan épülnek fel grafikai vagy bármilyen szempontból. Egészen döbbenetes élmény. Bármilyen engint használunk vagy ha még nem használtunk semmilyet, akkor is érdemes megnézni egy ilyen pályát.
Nagyon sokat lehet belőle tanulni, ugyanis a legnagyobb és legszebb játékok közül néhány (pl. Gears of War) pályái betölthetők az editorjába és meg lehet nézni hogy hogyan épülnek fel grafikai vagy bármilyen szempontból. Egészen döbbenetes élmény. Bármilyen engint használunk vagy ha még nem használtunk semmilyet, akkor is érdemes megnézni egy ilyen pályát.
magyar munka
Magyar srác munkái Unreal enginben: http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=726872
Nézzétek végig az oldalakat, mutat képeket a modulokról is és videó linkek is vannak.
Nézzétek végig az oldalakat, mutat képeket a modulokról is és videó linkek is vannak.
Re: Általában az Unreal enginről
endi_admin írta:Magyar srác munkái Unreal enginben: http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=726872
Nézzétek végig az oldalakat, mutat képeket a modulokról is és videó linkek is vannak.
remek munka! nagyon szépen dolgozik a srác!
én nemrég kezdtem el foglalkozni a témával. eddig nagyon tetszetős az udk. előtte a "lebutított" verziójával találkoztam amit a killingfloor-hoz adnak. még mindig elő elő veszem.
azért szeretnék réfeküdni én is a témára jobban. most 3ds max ismereteimet elevenítem fel jelenleg.
a fórumhoz meg csak gratula és sok sikert! remélem beindul minnél hamarabb és sok sok ügyes embert forgat ki a "némaságból"!
FASTF00D- Hozzászólások száma : 17
Csatlakozás ideje : 2011. Jan. 19.
Licensz
Hello!
Jól értem az UDK licenszelését, hogy, 59999$ semmit nem fizetsz a 99$ kivül, aztán 60000$ és minden +10k$ bevételnél 2500$ ki kell csengetni. Mi a helyzet akkor, ha sose éred el a 60000$ akkor szinte ingyen van?
Ez jól hangzik...
http://www.udk.com/licensing
Hello!
Jól értem az UDK licenszelését, hogy, 59999$ semmit nem fizetsz a 99$ kivül, aztán 60000$ és minden +10k$ bevételnél 2500$ ki kell csengetni. Mi a helyzet akkor, ha sose éred el a 60000$ akkor szinte ingyen van?
Ez jól hangzik...
http://www.udk.com/licensing
Hello!
nLaci- Hozzászólások száma : 12
Csatlakozás ideje : 2011. Feb. 28.
Age : 45
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Általában az Unreal enginről
nLaci írta:Hello!
Jól értem az UDK licenszelését, hogy, 59999$ semmit nem fizetsz a 99$ kivül, aztán 60000$ és minden +10k$ bevételnél 2500$ ki kell csengetni. Mi a helyzet akkor, ha sose éred el a 60000$ akkor szinte ingyen van?
Ez jól hangzik...
http://www.udk.com/licensing
Hello!
Hmm.. nekem is valami ilyesmi jött át. Bár nem értem a teljes szöveget. Már az ingyenes közzététel is elég "rendes" tőlük.
FASTF00D- Hozzászólások száma : 17
Csatlakozás ideje : 2011. Jan. 19.
Re: Általában az Unreal enginről
Sziasztok!
Márk a nevem új vagyok na most mondok egy meglepőt : 13 éves,2 napja kezdtem foglalkozni a UDK val,
viszont már kicsit jártas vagyok ugyanis a Tomb Raider Level Editor -t használtam 3 pályám ki is van adva persze ingyen letölthetők,és egy most van készülőben
Azért regisztráltam ide hogy beszélgethessek olyan emberekkel akik ezt a programot használják
Márk a nevem új vagyok na most mondok egy meglepőt : 13 éves,2 napja kezdtem foglalkozni a UDK val,
viszont már kicsit jártas vagyok ugyanis a Tomb Raider Level Editor -t használtam 3 pályám ki is van adva persze ingyen letölthetők,és egy most van készülőben
Azért regisztráltam ide hogy beszélgethessek olyan emberekkel akik ezt a programot használják
Crash82- Hozzászólások száma : 3
Csatlakozás ideje : 2011. Jul. 25.
Re: Általában az Unreal enginről
szevasz! én sem régóta max 1 éve foglalkozok az unreal-al (UDK) előtte csak killing floor mapokat készítgettem de annak is ugye unreal motorja van úgy hogy nagyon kis különbség van.
(meg még nagyon régen a duke nukem-hez, a régihez)
én jelenleg itt tartok vele:
https://jatekfejlesztes.hungarianforum.net/t45-fastf00d-udk#102
az újban nagyon map-nak még nem áltam neki.
(meg még nagyon régen a duke nukem-hez, a régihez)
én jelenleg itt tartok vele:
https://jatekfejlesztes.hungarianforum.net/t45-fastf00d-udk#102
az újban nagyon map-nak még nem áltam neki.
FASTF00D- Hozzászólások száma : 17
Csatlakozás ideje : 2011. Jan. 19.
Re: Általában az Unreal enginről
Van egy kérdésem:
Alice Madness Returns hoz lehet pályákat kreaálni ? Mert annak is Unreal motorja van
Alice Madness Returns hoz lehet pályákat kreaálni ? Mert annak is Unreal motorja van
Crash82- Hozzászólások száma : 3
Csatlakozás ideje : 2011. Jul. 25.
Alice
Letöltöttem a játékot de még nem teszteltem. Úgy hogy nem tudom.
FASTF00D- Hozzászólások száma : 17
Csatlakozás ideje : 2011. Jan. 19.
Re: Általában az Unreal enginről
Lehet hogy hülyeséget mondok de valahogy kilehet szedni belőle a modelleket meg a animációkat?
na meg ha a pálya udk formátumban van abba is bele lehet piszkálni tulajdonképpen nem?
Mert ha így van akkor gondolom meg lehet egy sajátot is csinálni vele
na meg ha a pálya udk formátumban van abba is bele lehet piszkálni tulajdonképpen nem?
Mert ha így van akkor gondolom meg lehet egy sajátot is csinálni vele
Crash82- Hozzászólások száma : 3
Csatlakozás ideje : 2011. Jul. 25.
CSAPAT
Sziasztok,
Egy kissebb projecten dolgozunk 4-en az UDK segítségével.
De egyedül én vagyok, aki ért az UDK-hoz és olyan embereket keresek, akik tudnának segíteni a projectben. Pályaszerkesztés/visual scripting az UDK-ban(bér nélkül :s).
Van egy modellezőnk egy zenészünk és egy ötletelőnk. A játék egy logikai, fejtörős játék lenne egy kincs után kutatva a föld mélyén egy több szintes balangrendszerben....
Elérhető vagyok: Skype:hegazsoldos, xfire:hegazsoldos, illetve itt a forumon
Egy kissebb projecten dolgozunk 4-en az UDK segítségével.
De egyedül én vagyok, aki ért az UDK-hoz és olyan embereket keresek, akik tudnának segíteni a projectben. Pályaszerkesztés/visual scripting az UDK-ban(bér nélkül :s).
Van egy modellezőnk egy zenészünk és egy ötletelőnk. A játék egy logikai, fejtörős játék lenne egy kincs után kutatva a föld mélyén egy több szintes balangrendszerben....
Elérhető vagyok: Skype:hegazsoldos, xfire:hegazsoldos, illetve itt a forumon
heg_a_zsoldos- Hozzászólások száma : 1
Csatlakozás ideje : 2012. Sep. 23.
Similar topics
» Általánosan a Unity enginről
» Általában a programozásról
» Általában a zenéről
» Általában a hangokról
» Csak úgy általában...
» Általában a programozásról
» Általában a zenéről
» Általában a hangokról
» Csak úgy általában...
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|